feber,disigt&4+

Lessen att jag inte skrev något igår , men jag orkade verkligen inte . Jag somnade i princip direkt när jag kom hem , va nära på att svimma tre gånger i skolan . Det fanns även människor som jag aldrig trodde skulle kunna få mig att börja gråta som lyckades med det igår. Sen vakna jag en stund och prata med bejbi och mamma & sen la jag mig igen .

Idag kom pappa in och väckte mig och frågade hur jag mådde, eftersom jag fortfarande hade feber så ringde jag till skolan och sjukanmälde mig ( fan de är inte bra att göra det , inte med mina frånvarotimmar ). Så gick jag och åt frukost med mamma & pappa , men som vanligt kan jag inte va med dem för länge för då börjar vi alltid bråka om nått & likadant blev det i morse . Så jag gick hem och somnade till prinsen av Egypten , älskar den filmen verkligen & den hjälper mig faktiskt med historan :)

Nu har jag duschat och sitter och pratar med älskling i skype , han sitter och oratar om nån bild han har fixat i ps.





f*n för lockigt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0