dimmigt,grådisigt&1+ när ska den riktiga vintern komma ?

Ja hoppas ni har haft en bra dag, min dag har vart duglig inte för bra inte för dålig . Vaknade i mjölby åker till skolan med mjölbys flygtek gäng ( trevliga grabbar de där ) bara att dom mobba min mössa med skitsamma I love it so. Kom till skolan & ser att min klass har lektion , & undrar självklart varför så jag sätter mig vid datorn för att kolla vad som har hänt. Då visar det sig att schemat har ändrats, kul att jag lyckade missa det ! 

Aja sen fick jag ju ha historia med NICST , de är roligaste läraren någonsin . Vi planerade in tre dagar som vi inte ska ha någon historia på utan vara lediga istället (: Sen på raste träffa jag dom som bygg pojkarna & en av dem va snäll och bjöd mig på te , de va välbehövligt tack :) . Sen kom jag försent till matte lektionen för jag blev stoppad i korridoren av en virrig lärare som skulle veta en sak , men jag visste inte svaret men hon kom på de djälv sen så allt löste sig och frid & fröjd . Sen som sagt matte b , så HILMA  enkelt , jag kunde ju redan allt så de blev mp3:n idag igen som vanligt på matten :) 

Sen hem , gick bort till krogen de börjar ordna sig nu & de ska bli så jävla kul att öppna (:


min älskade Eilen va i skolan idag men & även mina andra pluttisar Sanna, Anna, Linnea & Alexandra & mina små byggpojkar så klart .



LOVE IT !



& jag vet att jag tjatar om skorna , men fan jag ÄLSKAR dem !


men nu ska jag iaf sova puss på er & dröm söta drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0