det är nog som han säger, jag tänker för mycket ...



Idag har vart sen sådan dag som tillbringades i sängen, har värsta värken på länge. När jag läg i sängen började jag tänka på allt sånt som jag inte ska få tanken att tänka egentligen, sen så blev det & de slutade inte bra alls. Jag fick mig själv att gråta, är inte det ganska komiskt egentligen att man tvivlar på saker man inte ens ska bry sig om för man vet att det inte stämmer. Fan för att ha en hjärna som är starkare än ens eget psyke, de är inte roligt. Eller det är ju bra vissa gånger men inte när man börjar med sina neggo tankar.





De värmer att läsa sånt igen . <3



   Saknar ! men hoppas på en vecka där i sommar med bästa !






  

gammal ! men diggar dom iaf .






Kommentarer
Postat av: e

sötnöt!

2008-11-23 @ 23:43:06
URL: http://eilenhardangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0