Dammat, städat & jag är ju lite bäst .



Hej på er dönickar , allt bra ? De skulle va kul om ni lämnade en kommenter lite då & då när ni har läst (:
Idag vaknade jag först vid circus 5.30 när Kevin skulle till sin praktik, somnade om & vaknade igen vid 10.30 nångång . Har inte haft för mig allt för mycket idag så jag passa på astt damma & städa Kevins rum en aning , fy fan jag har typ allergisk chock nu av allt damm som fanns på alla möjliga ställen -.- . Har hur tråkigt som helst just nu , så har tränat lite egyptiska gudar & forntid för ovanlighetens skull, & nördat Naruto hela dagen med. 


passa de på att göra nytt ID-kort för ett tag sen, de är ju liksom gratis fram till man är 18 så varför inte .



Föresten , ge mig snötyngda hus tusentals ljus & kulörta kolor i drivor.
Ge mig 30 grader kallt, tomtar överallt & mer Arne Wiese i runtan .


Aja nu är jag trött ska vila lite puss på er .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0