haha, nu är jag normal igen men saknar älskling mest !



Okej jag & många andra håller på att dö av garv när vi läser mitt förrra inlägg & vi hoppas innerliggt att de två de handlar om ska läsa det. Då får de ju i alla fall mer att klaga på x)

Aja nog om bullcrap saker som det, idag har vart en lugn dag åkte med bussen 6.55 som vanligt hade kultur-& idéhistoria sen matte b ( fatta grejer som man har i matte c fundera på att välja ? ) & sist men inte minst hitoria med NICST, snäll som han var får vi ledigt imorn så jag slutar kvart i 11 (:. Imorgon ska jag även jobba mellan 15.oo - 00.oo , kul ska det blir :) ska jobba lördag ( 11.oo - 17.oo ) & söndag ( 10.oo - 19.oo ) också :D

och på söndag ska vi nog ha glögg mys det blir jag , Eilen, Fritz & älskling, & sen ska jag sova hos Kevin tror jag (:

 

puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0