ja.



KÄRLEK
är du kär? ja
när var du kär senast? är kär nu, i kevin!
är du tänd på någon? ja.
har du strulat denna månaden? ja då
har du något favoritstrul, vem? min älskling
har du strulat med fler än 10 personer? de tror jag inte
har du strulat med fler än 15 personer? förmodligen inte
med vem strulade du senast? Kevin
har du strulat med någon som är äldre än dig? gills dagar?
har du strulat med någon som är yngre än dig? dagar där med?
har du strulat med någon av samma kön? nej
har du blivit sårad? to many times! 
har du haft stadigt förhållande? har det nu , hoppas jag .
har du krossat någons hjärta? vet inte, har jag ?
har du gett någon ditt hjärta? ja, Kevin har fått det .
har du "playat"?  kanske.
har du sagt att du älskar någon och menat det? varje gång jag säger det till kevin så menar jag varenda ord !
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? ne.
har du varit otrogen? nej nej .


VÄNSKAP
har du svikit en kompis? tror jag allt. är ledsen för det så ni vet.
har du förlorat en bästa vän? mhm.
har du sagt att du älskar en kompis? jahadå, och menar det .
har du sovit med en killkompis? jaja.
har du sovit med en tjejkompis? jahadå.
har du slagit en kompis? haha någon gång kanske det har hänt ja.
har du en kompis som vet allt? ja.


FAVORIT
favoritfärg: har ingen, allt är fint på olika ställen.
favoritklädesplagg: nude jeansen.
favoritskolämne? bild/form & matte
favoritårstid? alla är bra på sitt sätt, förutom hörsten !
favoritmat? vet ej.
favoritgodis? chocolate.
favoritchips? äter de inte ofta, så....
favoritdricka? morotsjucie
favoritlåt just nu? I come for you - Nickelback
favoritpryl: the cellphone.
favoritfilm: The other sister.
favoritbok: Dan Browns alla böcker !
favoritlärare i skolan: hmm, helen för det mesta.
favoritplats: Stocklem / Linköping
favoritfrukt: banan?

DÅLIGA TIDER
hatar du någon?  kan hända ja.
har du varit väldigt arg? hahah skämta inte med mig
har du gråtit av ilska? ja.!
har du pratat bakom ryggen? ja, kanske de
har du känt ångest? haha,vem har inte.
ångrar du något just nu? nja.
dricker du alkohol? ibland så.
när drack du senast alkohol? long time ago.
röker du? nop, eller ibland
när rökte du senast? fredags :$
snusar du? nej, äckligt !
när snusade du senast? smaka av robster en gång, men blääää!

HAR DU EN
mp3? jahadå.
dator? mhmmm .
tv? ja, men använder sällan.
märkesväska? ja.
märkesparfym? ja
märkeskläder? ja
kamera? pappas funkar.
mobil? of course
bil? nej , men lånar pappas sen!
båt? nej .


PERSONLIGHET
är du blyg? nej
är du smart? klart !
är du långsam? nej, långt ifrån
är du stressad? alltid känns det som.
är du tålmodig? ibland, har lärt mig med åren
är du djup? nja
är du öppen? för det mesta
är du ärlig? mesta dels ja
är du positiv? ibland
är du rolig? ibland
är du ansvarsfull?  oftast


ÖVRIGT
har du sytt? ja
har du cyklat omkull? ja
har du sjungit i duschen? mja
har du hoppat bungyjump? nej 
har du fobi för något? kyrkor
har du sett någon dö? nej
har du varit på begravning? long time ago , yes.
har du sagt att du hatar någon? ahaadå!


LIVET
svart eller vitt? vitt
rött eller blått? lila?
skriva eller tala? tala
vatten eller cola? vatten
mobil eller mp3? mobil
snygg eller charmig? båda
lösgodis eller choklad? choklad
frukt eller grönsak? grönisar
film eller serie? anime!
festa eller softa? softa
sommar eller vinter? båda
fredag eller lördag? fredag
ljus eller lampa? ljus
övervikt eller undernärd? undernärd
kärlek eller vänskap? bäda tack.
bio eller hemmakväll? hemmakväll

uttråkad: JA !
för mycket tid över : JA !

de va allt för mig just nu puss

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0