nyår & pappas födelsedag !



Jaha då vart klockan 12.oo & jag ligger kvar i sängen , har fått sova tre timmar nu på morgonen pga av att jag har haft feber hela natten & även äcklig jävla hosta! Så är ganska trött nu men kan inte sova mer, för att jag hostar så fort jag försöker... skulle åkt till Eilen älskling idag, men det blev ju inget tack vare att jag inte har någon ork kvar & hon ville dra ut efter att vi hade vart hemma hos henne. Men jag får väll ligga hemma och kurera mig istället antar jag.. de suger ju att behöva göra det på nyårs afton av alla jävla dagar på året! Pappa blev ju tvungen att jobba idag ikväll också bara för att jag är så sjuk, stackaren , det är ju hans födelsedag :(

  

ja det är min pappa på bilderna, älskar dig ! grattis hela 39 år x)

Och som alla säkert redan vet så saknar jag min älskling mer än jag saknar något annat just nu, kom hem snälla du är det bästa som hänt mig ´& de känns verkligen så tomt utan dig. Speciellt när man är sjuk!

men nu ska jag försöka äta något vi hörs säkert sen får se hur allt blir puss på er

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0