jelva dag det här .



Ja ni nu var det tre dagar sen jag skrev något här sist , & jag komme inte ens ihåg vad jag skrev då ( hahah senil ? ). Men i alla fall i helgen har jag inte gjort mycket annat än att jobba & vart med älskling mysigt, btw så älskar jag nästan jobbet lika mycket som jag älskar kevin tihi .

I fredags blev det bara chillkväll hemma med syster för bejbi skulle jobba, & när mailn får bestämma vad man ska göra så väljer hon monopol. haha det blev även lite bilder....

    

Kevin kom som sagt hit i lördags när jag hade slutat jobbet, sjukt nice, blev mys hela kvällen sen sova. Började jobbet 10.oo på söndagen, andra advent var det också så det blev tända ljuset vid frukostbordet sen bar det som sagt av till jobbet, jobbade till 19.oo & sen äta & packa sen hem till Kevin. Vaknade där imorse var för en gångs skull ganska utvilad, somnade ju redan runt 11 sträcket igår. De va riktigt kallt att gå till station imorse kan jag säga er +1 grad , de är fan inte varmt, kan det inte va runt 25 -35+ i alla fall där jag ska gå, de får gärna vara snö & fint ute men nte där jag ska gå! (: hahah, sen blev det skolan dans , sen matte orka att jag glömde i princip allt ! sen bild skrek lite, började gråta , men vill bara säga tack till allasom finns där för mig & verkligen bryr sig <3 & till er andra kan jag ju bara säga jag hatar er jävla disco...... !

Nu sitter jag här saknar mina två älsklingar ( kevin&eilen ) + fritz något så enormt, & sanna massor bli bra snart sanna ! <3

& jag sitter även & lyssnar på tracy charpman, bästa ! & det här är nog en av de bästa låtarna någonsin.

Sorry
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like sorry like sorry

Forgive me
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like forgive me forgive me

But you can say baby
Baby can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time youd be mine

I love you
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like I love you I love you


men nu så ska jag göra mat, puss hörs kanske sen .

/ frida ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0