SNÖN är här igen , nu för att stanna?

 

Idag fyller min blogg en månad, duktigt av mig ( haha ) jag brukar alltid tröttna på såna här saker men min blogg är roligare än både facebook & bilddagboken. Här kan jag skriva av mig , jag skiter i om folk läser de är skönt att bara få skriva av sig! Men nog om det nu, idag va jag först i skolan mellan 8.15 - 10.3o de kändes verkligen sjukt onödigt! Sen blev det hem med bussen & åt sen iväg till jobbet vid 15.oo-tiden, jag älskar mitt jobb just nu & de människor jag får jobba med. Hade ett helskönt gäng från mediacenter som käka julbord idag, dom satt längst men de gjorde nada för dom va så roliga. hahahah, en av grejerna de roligaste grejerna inträffade när jag skulle duka av ett annat bord;

de yngsta av killarna står vid kaffet, & jag dukar av bordet.

frida: ska du ha fika nu .
han : ja jag hade tänkte det , ( kollar dig vilset omkring )
frida: leter du efter något?
han : nee ( vänder sig om och hittar kaffemuggarna ) de stog ju precis framför mig precis som alltid.
frida, hahah , okej.
resten av killarna inne vid bordet : " killens namn " sluta limma nu.
han: va ( haha ) ?
killarna : på kaffet allså , en av dom blinkar till mig ;)
frida ( tänkte precis säga de är lugnt jag har killes så, men snubblar istället ner för trappen med ett .... HAHAHHAHAH ! )

de va la de roligaste. men nu ska jag försöka sova ska ju till skolan & fixa forntidsprovet imorn ( fan! ) sen blir det lektioner,

saknar dessa btw ! väldigt mkt !

 
eilen                                 &                                   fritz
  
sanna               & linnea,sanna   &                  anna
 och älskling såklart !


men sov sött puss ? att jag är extra glad för det SNÖAR !

/ frida



Kommentarer
Postat av: fritz

ska dendär katten föreställa mej, :@

2008-12-04 @ 21:30:09
Postat av: fridaschwenke

HAHAHA , ja klart ! ;)

2008-12-05 @ 16:51:43
URL: http://fridaschwenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0