de kan bara bli bätter.



hej på er alla glada (:

Nu mår jag i alla fall lite bätter än förut, jag har fått alla möjliga huskurer b.la nån grej med eucalyptus & sen fick jag kalua nyss ( de är fint för halsen de ) :) Men snart ska jag i alla fall hem för att fixa iordning mig lite & sen ska jag dra förbi krogen runt 12 snåret för att alla i min familj jobbar , ja inte jessica då men alla de andra arbetsdugliga i familjen !

Hade som sagt hoppats på att få dra till mjölby idag, men så blev ju inte fallet eftersom att min kropp vägrade bli väck sin f*rbannade förkylning inatt utan gjorde den värre i stället. Så jag har väll sovit runt 3 - 3,5 timmar idag , & det var mellan ca 08.45 - 12.oo / 12.3o imose ! Men nu börjar det som sagt bli bätter så jag hoppas jag är väck den tills helgen då jag funderar på att dra en sväng till byhålan motala & hälsa på Clara (: det var ju så länge sen vi sågs sist, de var det liksom sol ute & man kunde sitta i bara t-shirt (: Får se om man träffar på någon mer eller om man får med sig någon mer från bonnstan här det rycktas ju om att Maria kommer ju hem från storstan Schtockholm nu i helgen hon kanske vill hänga på, fast det är väll klart hon ska förmodligen jobba.

Men är det ju back to school den 7:e med f*n va tiden har gott fort, eller jag inte just nu men innan det gick den så himla fort tycker jag. Men det ska bli skönt att komma tillbaka igen, att komma till våra älskade bildsalar igen är som att komma till min fristad, där kan jag verkligen sitta & bara vara mig själv. Sen har jag upptäckt att jag kommer börja 11.45 varje torsdag fram till SOMMARLOVET ( wihu ! ). Men tiden kommer gå fort när man väl kommer tillbaka till skolan & då kommer du vara hemma på ett kick ! OCh fy i h*lvete va jag ska krama om dig när du kommer hem ( du får förlåta mig om jag börjar gråta sånt kan inte hjälpas :$ )

Men nu ska jag ner till vardags rummet igen, titta klart på james bond med leif sen blir det hem byta kläder & sen till krogen , kommer förmodligen ha en stund över för dumburken när jag kommer hem sen !

Puss på er

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0