ensam , hur ska det gå?



Go kväll på er får jag väll säga.

Nu var det ju ett tag sen jag skrev här sist, som vanligt så är jag ju sjukt dålig på att hålla bloggen min uppdaterad men nu är det för att jag har jubbat så himla mycket & sen vart med bejbi så klart. Han har vartit här sen i fredags kväll, MYS säger jag på det , det kommer kännas sjukt att sova själv inatt * sadface *.

Men hade i alla fall en slapp dag på jobbet idag , vart nere med en catring på V-verken med Towe, Malin & Kattis trevligt trevligt allt gick så himla snabbt när man vart fyra  (: så vi vart väll klara med allt runt kvart i två. Så då drog jag hem & började fixa med alla julklappar eller så in dem, sen drog jag ner till Sussie en stund sen när Pär & Maria kom så skulle Sussie & Pär till Linköping, så jag & Maria fastnade framför datorn & kollade på en massa roliga klipp & bilder , HAHAHA vissa saker går ju att dö för " JAG SKA DÖÖÖ..... " hahhahahaha XD!

Sen drog jag hem & höll verkligen på att dö & blåsa omkull på vägen hem , de var skit läskigt jag hade verkligen inga krafter kvar för att gå ordentligt så det måste ha sett jävligt kul ut. Men när jag kom hem så sa jag till mamma att jag inte orkade jobba imorn eftersom jag känner mig helt stum i hela kroppen , sen blev det ett jävla skrik vid matbordet. Jag ber om ursäkt för det det var inte meningen jag ÄLSKAR er ! jag lovar även fast det kanske inte verkar så alla gånger så gör jag det. Och nu har jag fixat nästan alla julklappar det är en eller två kvar men dom fixar jag imorn (:

Men nu ska jag prata klart med mina två älsklingar på msn / skype ( eilen&kevin ) hihi sen ska jag sova galet " mycket " till typ halv 10 imorn eller 10 kanske jag kan unna mig själv ( haha ) ska i alla fall hinna med 11.36 bussen till mjölby sen möta upp älskling & sen ska jag slappa hela dagen !

herre gud & kors i taket va mycket jag har skrivit , så här mycket har jag nog aldrig skrivit men nu får ni sova så gott puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0