klockan är för mycket IGEN !


   

Kevin Yat Ming Leong , jag älskar dig ! du är det bästa jag har .



Åhhhh nu sitter jag här igen ! klockan är o5.38 & jag har int gått & lagt mig än, de är lönlöst känner jag. Kevin åker ju till Stockholm om ca 20 minuter för att sedan åka till Hong Kong & vara borta i 20 dagar, asså det är nästan 3 veckor ( hur ska jag klara mig ) jag klarade mig ju knappt när han hade praktik & då fick jag endå sova hos honom två gånger i veckan, herre gud ! Aja hoppas i alla fall att han får det bra & hittar massa roliga saker, han ska kolla efter ny mobil till mig (: det gör frida lite gladare. Och sen kommer han ju hem perfekt till vi " firar " 3 månader med :) Då ska de blir riktigt mysigt & god mat ska jag laga med.

Men nu sitter jag här som sagt , väntar på att klockan ska bli 6 så jag kan lägga mig i soffan & somna till timon & pumba, jag älskar dom! Fast dom är ju en aning dumma i huvet, fast dom är väll precis som en surikat & ett vildsvin ska vara antar jag.

men ni får ha det så trevligt får väll se när jag vaknar, men nu har jag ju tid med både bloggen . facebook & BDB igen ! ett tag i alla fall, & framförallt har jag tid för mina VÄNNER ! ( även fast jag måste jobba lite )

puss&kram

/ frida



Kommentarer
Postat av: albin

kolla, jag läser (A)

2008-12-29 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0