jag är ledsen att jag inte har mycket tid över , men jag älskar er !



Hallå på er !

Hoppas allt är bra med er , jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera här men jag har inte tid helt enkelt det som jag inte har tid för mina vänner längre /= jag ber om ursäkt för det ! Jag hoppas att ni vet att jag älskar er & att ni betyder så himla mycket för mig ! Men det mesta av min tid de senasre veckorna har gått åt till skolan & älskling, han åker ju trots allt den 29:e & sen ska han vara borta i 20 dagar, då har jag förhoppningsvis massa tid över om jag inte ska jobba så klart. Jag ska ju både jobba i Linköping & här på krogen, så skön att ha en liten inkomst i alla fall. Jag & Eilen är fortfarande helt förtrollade av den jätte fina lägenheten ( i alla fall planlösningen ) som vi hittade i Linköping.



så ser planlösingen ut, helt fab ! Love it and we want it !

Men nu ska jag kila till jobbet ni får ha det så bra , det ska jag ha i alla fall för bejbi kommer hit sen , så får se om jag hinner skriva sen !

puss på't

/ frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0