helvete va sur jag blir på disco...... !



Gud va trött jag blir på vissa personer! Tror inte de två läser min blogg men om de gör så vet de vilka de. Vi vet som sagt att ni gillar ert hår, men vi andra skiter fullständigt i det & 25 -3o minuter är inte samma sak som 10 minuter & ni behöver inte fixa håret innnan ni ska ut & köpa te i gallerian HELT SERIÖST ALLSÅ! Och det är jävligt pissigt att många lärare tycker att det är vi som är taskiga mot er, FY FAN säger jag bara. Sen är det en helvetes massa mer saker men jag orkar inte slösa mer av min allt för dyrbara tid på två små "disco......" med allt för mycket smink & tuperat hår som er.

DISCO....... goes ljunkan, hahah. !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0